nedeľa 19. mája 2013

Ako vetrať v zime


Viete ako správne vetrať izbu v zime? A ako dlho má byť otvorené okno?

Nárazové vetranie

Uplne otvorené okno na krátky čas. Je závislý od vonkajšej teploty vzduchu.
(v zime 4 až 6 minút, na jar a jeseň 10 až 20 minút a v lete 25 až 30 minút). Pri vonkajšej teplote 0°C je to jediný správny spôsob vetrania.

3 komentáre:

  1. Vetrajú hrozne rada a tiež si často čítam knihy, keď je doma veľa pekný a čerstvo vzduch ... Docela dosť často si aj ja osobne hľadám relax ako to len ide a v každý moment, kedy ho mám, tak si rada vychutnám treba šálku dobrej kávy a prečítam si buď váš magazín alebo nejaké noviny :-) Avšak, občas je mi z tej kávy tak trochu na nič a je treba si dať občas nejakú tú bez kofeínu a tak som si začala kupovať túto tu - https: // www. fairtradecentrum.sk/fair-trade-kava-bez-kofeinu/, tak len keby ste nejaká mala záujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podľa mňa je vetranie veľmi podceňovaná záležitosť. Jednoducho ono sa to nezdá, ale keď každý deň na pár minút vyvetráte, tak za jednak neumrznete, ale zároveň vyčistíte vzduchu v domácnosti. Zvlášť v miestnostiach, kde treba spíte. Alebo je potom tiež možnosť kúpiť na čističku vzduchu a tou čistiť vzduch. To je dobré riešenie treba do bytu. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. My vetráme doma pravidelne av krátkych intervaloch. Podľa mňa je dôležité, ale veľa ľudí ho podceňuje. Ja vetrám aj v kúpeľni, aby sa tam neudržovala vlhkosť, pretože potom by sa mohla objaviť pleseň. Rada si vleziem do vane a relaxujem v nej, takže potom vetrám, pretože vyzrážaná voda by mohla opäť urobiť nejakú neplechu.

    OdpovedaťOdstrániť